מידע כללי
אין לי יכולת לפרט על היום הזה מיכוון שכאמור לא ביצענו את הירידה מהSchiara. אך באופן כללי מדובר ביום קצר שכמעט כולו בירידה עד לעיר Belluno שהיא נקודת סיום חציית האלפים.
לינה: בBellonu יש כמה מקומות שינה אפשריים, אנחנו ישנו בAlbergo Cappello e Cadore. מלון ממש נחמד עם שירות מעולה. ביום שיצאנו משם היינו צריכים לצאת מאוד מוקדם, לפני ארוחת הבוקר וכאשר אמרנו את זה לפקידת הקבלה היא הציעה שהיא תקום בבוקר ותכין לנו סנוויצים לקחת איתנו, כן קראתם נכון, היא הכינה לנו סנדוויצים. איפה תקבלו שירות כזה? :)
בימים הבאים (חוץ מיום 28 החארון) לא יהיה פירוט, רק הנתונים.